Selasa, 4 September 2012

Doa doa Pengasih


Doa doa Pengasih

Doa ini baik untuk diamalkan, untuk kasih sayang suami isteri atau yang ingin mendapatkan kekasih hati..InsyaAllah..






Maksudnya:
"(Ingatlah peristiwa) ketika Nabi Yusuf berkata kepada bapanya: "Wahai ayahku! Sesungguhnya aku mimpi melihat sebelas bintang dan matahari serta bulan; aku melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku". "(Surah Yusuf Ayat 4)



Maksudnya:

"Maha Suci Tuhan yang telah menciptakan makhluk-makhluk semuanya berpasangan; sama ada dari yang ditumbuhkan oleh bumi, atau dari diri mereka, ataupun dari apa yang mereka tidak mengetahuinya".      (Surah Yassin ayat 36)


Allah S.W.T. Maha Pengasih Maha Penyayang mintalah dan mohonlah hanya dari Allah. Janganlah mencari jalan lain untuk mendapatkan kekasih seperti ilmu pengasih daripada bomoh dan dukun. Sesungguhnya syirik itu amat berat di sisi Allah S.W.T.

Memang banyak ilmu pengasih yang ada diluar sana tetapi kebanyakannya adalah salah disisi agama Islam. Dari itu jauhkanlah diri anda dari ilmu pengasih seperti itu.






7 ulasan:

  1. Salam, bacalah selalu dan berdoalah kepada tuhan dengan penuh harapan.. InsyaAllah tuhan Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

    BalasPadam
  2. izinkan sy mngamalkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amalkanlah.. Ingat Allah S.W.T sentiasa.. Solat paling utama..

      Padam
  3. Izinkan saya share article ini... terima kasih.

    BalasPadam

Doa Mohon Perlindungan Allah SWT dari Wabak dan Penyakit Berbahaya Covid19

Maksudnya :  Segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam. Selawat dan salam kepada semulia-mulia para nabi dan rasul, penghulu kami Nabi Muham...