Rabu, 12 September 2012

Doa Pendinding dari Sihir

Doa Pendinding dari Sihir 1





Maksudnya:

''Rasul telah beriman kepada Al-quran yang diturunkan kepadanya dari TuhanNya, Demikian pula orang-orang yang beriman. Semuanya beriman kepada Allah,Malaikat-malaikat-Nya, Kitab-kitab-Nya dan Rasul-rasul-Nya (Mereka mengatakan)  " kami tidak membeda-bedakan antara seseorang pun (dengan yang lain) dari rasul-rasul-Nya", dan mereka mengatakan " kami dengar dan kami taat", (mereka berdoa) "Ampunilah kami ya Tuhan kami dan kepada engkaulah tempat kami kembali'' (285)

Maksudnya:

"Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya.Ia mendapat pahala (dari kebajikan) yang diusahakannya dan ia mendapat siksa (dari kejahatan) yang dikerjakannya. (Mereka berdoa) " Ya Tuhan kami, janganlah engkau hukum kami jika kami lupa atau tersalah. Ya Tuhan kami janganlah engkau bebankan kami beban yang berat sebagaimana engkau bebankan orang-rang yang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah engkau pikulkan kepada kami apa yangkami tak sanggup memikulnya. Beri maaflah kami; ampunilah kami; dan rahmatilah kami. Engkaulah penolong kami, maka tolonglah kamiterhadap kaum yang kafir" (286)

Doa Pendinding dari Sihir 2





Doa Pendinding dari Sihir 3



Doa Pendinding dari Sihir 4



Selain daripada doa-doa di atas ini banyak lagi doa yang boleh diamalkan untuk melindungi diri daripada gangguan sihir. Untuk ayat-ayat shifa boleh layari http://www.rawatanislam.com/ayat-syifa.html.

Sekian Wassalam..


3 ulasan:

  1. assalam,,terima kasih tuan sebab sudi utk share ilmu yg baik ni, ha cakap pasal ayat pendinding sihir ini. sy nk kenalkn myk raihanah syifa. minyak wangi yang telah dibaca dengan ayat - ayat suci al quran.

    1. ayat - ayat Ruqyah
    2. selawat Syifa
    3. pendinding muawwizat
    4. ayat pelembut hati
    5. ayat penerang hati
    6. doa pengasih suami isteri dan keluarga bahagia
    7. ayat pendamai
    8. doa - doa syifa

    Disyifa dan didoakan khas oleh ustaz ismail kamus

    detail boleh visit blog sy http://blogjiwamuda.blogspot.com/p/blog-page.html

    BalasPadam
  2. Terima kasih,mana dapatkan bacaan dlm rumi ye..:)

    BalasPadam

Doa Mohon Perlindungan Allah SWT dari Wabak dan Penyakit Berbahaya Covid19

Maksudnya :  Segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam. Selawat dan salam kepada semulia-mulia para nabi dan rasul, penghulu kami Nabi Muham...